Klik klik

Khamis, Julai 16, 2009

Main Bowling

sesuatu yang tak pernah kulakukan sepanjang hidup ini
aku pun bukan seorang peminat sukan
sebutlah apa saja jenis sukan
walaupun lari seratus meter
tak pernah kusertai sejak zaman sekolah lagi
(tapi, aku pernah masuk merentas desa - kerana terpaksa!)

minatku lebih menjurus kepada bidang penulisan
juga pembacaan

petang semalam
aku menyertai rakan-rakan pejabat
termasuk ketua jabatanku
bermain bowling - buat pertama kali dalam hidupku

dan...
aku merasakan ianya bagai satu terapi pula buatku
saat aku membaling bola
(yang tentunya lebih banyak masuk ke longkang dari mengenai pin!)
aku bagai membaling sama
beban yang tertanggung atas kepalaku..

mungkin lepas ini
aku kena banyak bermain lagi!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatlah apa saja..saya sedia membaca...