Klik klik

Isnin, Julai 06, 2009

slimming program

boleh caya ke berat badan turun berkilo2 selepas join program pelangsingan badan???
memang teruja bila tengok badan debab jadi langsing macam kerengga kan???

hmmmmmm....
aku rasa la
kalau tak kuat semangat
tak mana akan kurusnya

kena diet macam nak gila tau?
aku dah labur lbhkrg RM7k...
adalah susut dlm 6kg bg tempoh sebulan
sbb??? aku berdiet
lepas tu, bila aku malas
tambah pulak asyik kerja luar...
hahahaha... montel balik la jawabnya!

dulu
sebelum aku melahirkan adik
aku amalkan diet sendiri
berlumba dengan rakan sepejabat
memang berat badan aku turun lbhkrg 15kg
dah boleh bergaya dengan kebaya
ceh! alih2 aku TERmengandung!

doktor pakar O & G tu kata
suamiku saja dengki tengok aku kurus
tu sebab dia bagi aku mengandung!! wakakakaka!
apa2pun, anak itu rezeki yang Allah bagi
Alhamdulillah...

2 ulasan:

  1. Salam KakCikSeroja,
    Usah terlalu langsing, mungkin menjejas kesihatan.
    Maaf, blog ini saya senaraikan pada Pemaya (A-J) dalam blog santai saya.

    BalasPadam
  2. Salam Tn Pengasas..

    Terimakasih kerana sudi berkunjung ke sini :)

    BalasPadam

Catatlah apa saja..saya sedia membaca...