Klik klik

Rabu, September 23, 2009

Konfius!

Sampai kat pintu pagar pejabat hari ini, aku jadi konfius... hari ini masih cuti umum ke??? Pintu besar hanya bukak sebelah - itu pun untuk laluan sebuah kereta saja.. ish! biar betul.... Kat tempat letak kereta pun lengang je.. sebiji kereta pun tak ada. Aku tanya suami, 'hari ni masih cuti ke?? ada pengumuman yang kita tak tahu ke??'. Suamiku jawab, 'mana ada'..

Semasa mengambil kunci pejabat dari pengawal keselamatan (jam 6.45pg), aku tanya pulak kat pak guard tu..'hari ni cuti lagi ke? kenapa pagar besar tu tak bukak seperti biasa??' hish.. dia pun turut sama konfius!

Apa-apa aje la labu!

Kepada semua yang menghantar sms ucapan Selamat hari Raya, aku mohon maaf kerana satu pun aku tak balas. Dan aku pun tak menghantar walau satu pun ucapan melalui sms. Alasannya hanya aku saja yang tahu!

6 ulasan:

  1. Aku pun ambil cuti halfday hari ni. Boring kerja sorang-sorang. Pi kantin pun makan sorang-sorang. Geng semua masih cuti raya!

    BalasPadam
  2. nak ambik halfday pun xde maknanya bagi kakcik ni, sdr IM.. sdg kakcik tertonggok kat sini, yg ada 2 3 kerat tu sesuka sesuki ati limpa je kluo ke mana-mana - x bgtau pun.... :(

    BalasPadam
  3. salam kak.. sy pun dok konpiusion nih sbb terlobih sosah lomang hehe.. selamat kembali bertugas.. sy pun bertugas gak, tugas tengok

    BalasPadam
  4. salam kak cik..

    Amboi awalnya dia start keje yer..Zai masih bercuti nie..almaklumla kami semua dapat cuti free seminggu dari bos...

    Apapun zai berharap hari raya kali ini dapat mengeratkan lagi hubungan silaturrahim antara sesama kita dan saudara...

    BalasPadam
  5. Salam maiyah..
    ok gak tu - tugas tengok! dari tak buat apa2, sekurang2nya ada gak aktiviti yg boleh mencerahkan (kalau pun tak mengkelabu asapkan) minda kan??? hehehehe...:)

    BalasPadam
  6. Salam Zai...

    seronoknya kalau kakcik dapat cuti free. Cuti kakcik dah tak banyak lagi.. Tahun ni banyak ambil cuti untuk jaga dan uruskan bapa. Kat pejabat ni pun, dari 62 orang, baru 9 orang je yang masuk kerja... :(

    BalasPadam

Catatlah apa saja..saya sedia membaca...